شماره تماس 09309871159

10 تا از بهترین هتل های شانگهای چین

توضیحات تکمیلی



هتلهای شانگهای چین بعنوان یکی از پرطرفدارترین شهرهای چین بسیار متعدد و متنوع می باشند چراکه بواسطه جاذبه های گردشگری و دیدنی این شهر و همینطور نمیشگاه های تجاری و فرصت های افتصادی زیادش سالانه گردشگران و صنعتگران زیادی را بسوی خود می کشاند. لحظه آخری در این مطلب 10 تا بهترین هتلهای شانگهای چین را معرفی کرده است؛ پس با ما همراه باشید.

 

 

شانگهای چین که به آن "نیویورک آسیا" هم می گویند (بواسطه شبیه بودن به نیویورک آمریکا)، مرکز اقتصادی چین و منطقه به حساب می آید و علاوه بر توریست هایی که بواسطه جاذبه های گردشگری از آن بازدید می کنند سالانه افراد فعال تجاری و صنعتی نیز برای داد و ستد و همچنین شرکت در تورهای نمایشگاهی به این شهر حدودا 25 میلیون نفری، سفر می کنند. لیست حاضر شامل 10 تا از برترین هتل های شانگهای به انتخاب سایت hotels.com است که بر اساس تعداد رزروها تعیین شده است.

فرقی نمی کند سفر شما تجاری باشد یا تفریحی، در شانگهای که یکی از پرطرفدار ترین بنادر چین با  قدمت هزار ساله است و نام بسیاری از نواحی آن در کتاب های تاریخ به ثبت رسیده، می توانید اوقات خوب و مفرحی را سپری کنید. بنابراین می توانید با اقامت در یکی از معروف ترین هتل های شانگهای که در زیر به معرفی آنها می پردازیم، از سفر خود نهایت استفاده را ببرید. با وجود این هتل ها که همگی اتاق های فوق العاده راحت، امکانات درجه یک، خدماتی که هم سطح هتل های معروف دنیا هستند و سالن های غذاخوری لذت بخش، تعطیلات بعدی شما به شانگهای مطمئنا به یادماندنی خواهد بود.

هتلهای شانگهای

 

 

هتل دبلیو شانگهای دِ باند | W Shanghai - The Bund

اولین هتلی که قصد معرفی آن را داریم  هتل دبلیو شانگهای د باند است.این هتل بسیار زیبا و پنج ستاره در قلب شانگهای قرار می گیرد و با اتومبیل فقط 5 دقیقه با جاذبه های گردشگری و 10 دقیقه با میدان خلق (People Square) فاصله دارد. هتل از امکاناتی مثل دسترسی به اینترنت، مرکز تجاری با خدمات 24 ساعته و سرویس حمل و نقل برخوردار است. 5800 متر مربع از فضای داخلی هتل به مرکز کنفرانس و اتاق های ملاقات اختصاص داده شده است، بنابراین برای برگزاری کنفرانس ها مکان ایده آلی می باشد. مهمانان هتل همچنین می توانند با پرداخت هزینه بیشتر از سرویس های رفت و برگشت هتل برای رفتن به جاهای دیدنی و مراکز خرید استفاده کنند.

هتل شانگهای دبلیو د باند

 

هتل لانسون پلیس جین کیائو شانگهای | Lanson Place Jin Qiao

هتل بعدی در لیست ما، هتل لانسون پِلِیس می باشد. با اقامت در هتل لانسون در منطقه پودونگ شانگهای، حدود 8.5 کیلومتر با برج شانگهای فاصله دارید. از امکانات برجسته هتل لانسون می توان به مرکز تجاری، مجموعه کاملی از اتاقهای تمیز متنوع و خدمات خشکشویی و لباسشویی اشاره کرد.

هتل شانگهای لانسون پلیس جین کیائو

 

هتل سنت رجیس شانگهای | The St. Regis

سنت رجیس یکی دیگر از هتل های درجه یک و پنج ستاره شانگهای است. با اقامت در هتل سنت رجیس شانگهای دقیقا در مرکز شهر شانگهای قرار دارید که 5 دقیقه (با ماشین) با معبد بودا و 8 دقیقه با معبد جینگان فاصله دارد. از امکانات قابل توجه هتل سنت رجیس شانگهای می توان به دسترسی به اینترنت با سیم، مرکز تجاری و تسویه حساب سریع اشاره کرد. سنت رجیس شانگهای همچنین با وجود یک فضای 1350 متر مربعی شامل مرکز کنفرانس و اتاق های ملاقات مکان ایده آلی برای برپایی کنفرانس می باشد. امکانات دیگر این هتل سرویس رفت و برگشت 24 ساعته به فرودگاه و پارکینگ اختصاصی (البته به ازای اضافه پرداخت) آن می باشد.

هتل شانگهای سنت رجیس

 

هتل فور سیزن شانگهای | Four Season

با اقامت در هتل فور سیزن از هتل های محبوب و پنج ستاره شانگهای در واقع در قلب شانگهای و منطقه پودونگ ساکن می شوید. از هتل فور سیزن شانگهای تا برج شانگهای و برج جین مائو 15 دقیقه پیاده فاصله دارید. هتل از امکاناتی از قبیل مرکز تجاری، خدمات رفاهی و اتاقهای شیک و تمیز برخوردار است. هتل فورسیزن هم مثل هتل های قبلی لیست ما با وجود فضای 800 متر مربعی مکانی عالی برای برپایی کنفرانس می باشد. مهمانان فور سیزن با اضافه پرداخت می توانند از سرویس حمل و نقل هتل و همچنین رایگان از پارکینگ هتل استفاده نمایند.

هتل شانگهای فور سیزن

 

هتل فِیرمونت پیس شانگهای | Fairmont Peace

هتل بعدی در لیست ما هتل فِیرمونت پیس شانگهای می باشد که یک شاهکار لوکس و بی نظیر است. هتل فیرمونت که دوباره و مطابق با خواسته های مهمانان جدیدا بازسازی شده است در نزدیکی تفریحگاه The Bund قرار گرفته است و تنها 5 دقیقه پیاده با خیابان نانجینگ رود پدسترین (Nanjing Road Pestrain Street) فاصله دارد. هتل فیرمونت در واقع در جایی قرار دارد که بهترین جا برای گشت و گذار در شانگهای و آشنا شدن با سبک زندگی مردم آن می باشد. هتل همچنین با فرودگاه بین المللی هونگکیائو 20 دقیقه فاصله دارد. فرودگاه بین المللی پودونگ هم در 40 کیلومتری هتل فیرمونت پیس واقع شده است. فیرمونت پیس هتل از 270 اتاق شامل 39 سوئیت لوکس می باشد که با طراحی و مبلمان بسیار زیبا و امکانات مدرن دکور شده اند.

هتل شانگهای فِیرمونت پیس

 

هتل گرین کورت پلیس جین کیائو شانگهای | Green Court Place Jin Qiao

هتل بعدی محبوب شانگهای هتل گرین کورت پِلِیس جین کیوئو می باشد که در منطقه پودونگ شانگهای واقع شده است. با اقامت در هتل گرین کورت شانگهای 9.4 کیلومتر با برج شانگهای و 19.1 کیلومتر با مرکز تفریحی The Bund فاصله دارید. از امکانات هتل گرین کورت پلیس می توان به مرکز تجاری، اتاقهای شیک و تمیز، رستوران و خدمات خشکشویی و لباسشویی اشاره کرد. هتل همچنین پارکینگ رایگان دارد.

هتل شانگهای گرین کورت پلیس جین کیائو

 

هتل پریموس رزیدنس شانگهای | Primus Residence

هتل 4 ستاره پریموس رزیدنس شانگهای از دیگر هتل های محبوب لیست ما می باشد که با اقامت در آن در واقع در 1.8 کیلومتری مرکز نمایشگاه ها و همایش های شانگهای قرار دارید. از امکانات هتل پریموس رزیدنس می توان به سرویس حمل و نقل، رستوران، اتاقهای تمیز و خدمات رفاهی نظیر خشک شوی و ... اشاره کرد.

هتل شانگهای پریموس رزیدنس

 

هتل پولی شانگهای | The Puli

هتل بعدی در فهرست ما که جزو هتل های لوکس و 5 ستاره شانگهای می باشد هتل پولی شانگهای است. هتل پولی در واقع اولین هتل از هتل های لوکس نسل جدید در شانگهای می باشد که در سال 2009 افتتاح شده است. هتل 26 طبقه پولی 209 اتاق و 20 سوئیت زیبا دارد که از امکانات آنها ارائه انواع سرویس 24 ساعته اتاق (شامل لباسشویی و خشکشویی و نظافت) می باشد. اندازه اتاق های مجموعه پولی بین 45 تا 130 متر مربع می باشد. در هتل پولی شانگهای علاوه بر امکانات استاندارد یک هتل 5 ستاره همه اتاق ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت LCD، سیستم موسیقیBose ، تلفن قابل حمل GSM دو سیم کارت که در همه جای شهر می توان از آن استفاده کرد، اینترنت وای فای، دی وی دی پلییر، دستگاه اسپرسو ساز، گاو صندوق و تخت نرم و راحت با امکانات اضافی و ... می باشند.

هتل شانگهای پولی

 

هتل گرین کورت شانگهای | Green Court

نهمین هتل در لیست بهترین هتل های شانگهای، هتل گرین کورت می باشد که با اقامت در آن می توانید با 15 دقیقه رانندگی به مرکز هنری اورینت آرت سنتر و پارک زانگ جیانگ های- تک پارک برسید. از امکانات هتل گرین کورت می توان به مرکز تجاری، محل نگهداری چمدان ها و وسایل و کتابخانه اشاره کرد. هتل پارک رایگان هم در اختیار مهمانان قرار می دهد.

هتل شانگهای گرین کورت

 

هتل گرین کورت رزیدنس شانگهای | Green Court Residence

آخرین هتل در لیست ما هتل گرین کورت رزیدنس جین کیائو شانگهای است که از موقعیت مکانی خوبی برخوردار می باشد  و با اقامت در آن می توانید با 15 دقیقه رانندگی به زانگ جیانگ های شانگهای و مرکز هنری اورینتال آرت سنتر برسید. از جمله امکانات این هتل زیبای 4 ستاره داشتن مرکز تجاری، خدمات خشکشویی و لباسشویی و پذیرش 24 ساعته می باشد. هتل گرین کورت همچنین برای مهمانان خود پارکینگ رایگان فراهم کرده است که در داخل هتل قرار دارد.

هتل شانگهای گرین کورت رزیدنس

 

تور لحظه آخری چین

راهنمای سفر به چین

نمایشگاه های چین

توضیحات بیشتر
امکانات هتل



امکانات هتل
  
رستوران
  
آسانسور
  
گاو صندوق
  
رستوران فضای باز
  
پارکینگ
  
ترانسفر فرودگاهی
  
خشکشویی
  
فروشگاه
  
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  
سشوار
  
خدمات 24 ساعته در اتاق
  
کافی شاپ
  
کافی شاپ فضای باز
  
مینی بار رایگان
  
نگهداری بچه
  
سرویس رایگان رفت و آمد
  
ورود حیوانات
امکانات ورزشی و تفریحی
  
استخر سرباز
  
استخر سرپوشیده
  
سونا
  
جکوزی
  
پارک آبی
  
ماساژ
  
استخر ویژه کودکان
  
ورزش های آبی (غیر موتوری)
  
تنیس
  
بیلیارد
  
ساحل اختصاصی
  
ورزش های آبی (موتوری)
  
سالن بازی کودکان
  
تیم انیمیشن
  
باشگاه بدنسازی
  
طبیعت
خدمات اینترنت
  
اینترنت وای فای رایگان در لابی
  
اینترنت وای فای رایگان در اتاقها
  
اینترنت وای فای رایگان در تمام نقاط هتل
اطلاعات هتل
تعداد اتاق
اتاق
هتل های مشابه




لیست همه هتل ها هتل ها

09309871159