شماره تماس 09309871159

جزیره کیش، میدان داریوش

5
توضیحات تکمیلی



هتل داریوش کیش یکی از هتل های 5 ستاره کیش است که در سال 1382 به بهره برداری رسید و با معماری باشکوه و کم نظیرش یکی از بهترین هتل های ایران به شمار می رود. چنانچه در تور کیش به دنبال رزرو هتل داریوش کیش هستید، با ما در ارتباط باشید.


هتل داریوش کیش | معرفی

هتل 5 ستاره داریوش کیش در سال 1382 در زمینی به مساحت تقریبی 120000 مترمربع (12 هکتار) مورد بهره برداری قرار گرفت. این هتل لوکس کیش دارای 3 طبقه است و 184 واحد اقامتی مختلف دارد.

هتل داریوش در کیش با سرمایه‌گذاری حسین ثابت و با سرمایه ای معادل 125 میلیون دلار ساخته شد. این پروژه بعنوان بزرگترین هتل ایران و یکی از بزرگترین هتل های جهان به شمار می رود.
هتل داریوش جزیره کیش با الهام از تخت جمشید، به‌ عنوان نمادی از عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان ساخته شده‌ است. همه المان ها در ساخت این هتل شامل تندیس ها، ستون ها و سنگ نگاره های محوطه و داخل عمارت همگی برگرفته از ساخت کاخ های آپادانا و تچر در تخت جمشید است، از اینرو نام این هتل "داریوش" در نظر گرفته شد. در طراحی این هتل از معماران شاخص ایرانی و خارجی بهره برده شده است.
هتل لوکس داریوش کیش در فاصله 7.6 کیلومتری (حدودا 10 دقیقه ای) از فرودگاه بین المللی کیش قرار دارد و دسترسی مناسبی به مجتمع تجاری سارینا 1، بازار پردیس 2 و ساحل دریای خلیج فارس دارد.


 

آدرس هتل داریوش کیش

هتل داریوش در جزیره کیش، میدان داریوش واقع شده است.

 

اتاق های هتل داریوش کیش

هتل داریوش دارای 184 واحد اقامتی مختلف است که شامل اتاق، سوییت و کاباناهای مجلل می شوند. اتاق های هتل داریوش از نظر چشم انداز به دو نوع رو به دریا و باغ تقسیم می شوند.
در اتاق های هتل داریوش امکاناتی نظیر تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، گرمایش و سرمایش، یخچال، حمام، تلفن، مینی بار (با هزینه)، لوازم بهداشتی استحمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... وجود دارند.

 

امکانات هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش دارای امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، آسانسور، غواصی اختصاصی، سالن ماساژ (ماساژ تایلندی و ماساژ پدیکور یعنی ماساژ پا با ماهی)، استخر رو باز ویژه بانوان محترم، استخر رو باز ویژه آقایان مشرف به خلیج همیشه فارس، حمام ترکی، زمین تنیس، زمین پینت بال، سالن بیلیارد، دریاچه زیبای اختصاصی، سالن ورزش، لاندری (خشکشویی)، سالن همایش، آرایشگاه، اینترنت در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، ترنسفر رفت و برگشت، خدمات تهیه بلیط، پارکینگ و سرویس اتاق می باشد.

 

رستوران هتل داریوش کیش

رستوران هتل داریوش دارای چند مکان مختلف برای غذاخوری و نوشیدنی می باشد که عبارتند از:
- غذاخوری آپادانا: این رستوران در ضلع شرقی طبقه همکف هتل بزرگ داریوش واقع شده است؛ در این سالن فضای بسیار شایسته ای برگرفته از طراحی مجلل کاخ آپادانا و تخت جمشید بنا شده است ، نوع چیدمان، معماری و رنگ بندی های به کار رفته در این سالن به نحوی طرح ریزی شده تا با ارایه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی بهترین خدمات را تقدیم میهمانان گرامی نماییم.
- غذاخوری پاسارگاد: این رستوران در ضلع غربی طبقه همکف هتل بزرگ داریوش واقع شده است ؛ دیواره سرسرای مجاور این سالن با طراحی برگرفته از کاخ پارسه و تچر به زیبایی و بصورت سه بعدی با سنگ تراشی های بسیار دیدنی ساخته شده است. در این رستوران که از ساعت 13 الی 24 آماده خدمت به مهمانان گرامی می باشد؛ انواع غذاهای دریایی و فرنگی سرو می شود.
- کافی شاپ آتوسا: دیدارهای شما را دوستانه تر می کنیم و به گفتگو های شغلی و خانوادگی شما صمیمتی چند باره می بخشیم . ملاقات های شما با نوشیدنی های سرد و گرم و پذیرایی شایسته واقع در کافی شاپ لابی هتل بزرگ داریوش، رنگ و طعم دیگری می گیرد.
- کافی شاپ استخر: تجربه ناب یک تفریح دلنشین در کافی شاپ ساحلی هتل بزرگ داریوش واقع در کنار استخر زیبای ساخته شده در محوطه در کنار طراوت دل نشین ساحل و خنکای نسیمی دل چسپ بر خواسته از آب با ارائه انواع نوشیدنی های خوش طعم و گوارا پذیرای مهمانان عزیز خواهیم بود.
- لانژ یا سالن تشریفات ویژه: به منظور ارایه خدمات شایسته تر به میهمانان گرامی که در سوییت ها و اتاق های لوکس دریا هتل بزرگ داریوش اقامت می فرمایند ؛ از ساعت 16:30 الی 19:30 پذیرایی عصرانه با انواع شیرینی ها ، نوشیدنی های سرد و گرم ، دسرها ، میوه و تنقلات انجام می شود .


 

قیمت هتل داریوش کیش

قیمت رزرو هتل داریوش کیش بسته به اینکه کدام نوع اتاق این هتل برای اقامت انتخاب شود، متغیر است. معمولا رزرو هتل بصورت تور (همراه با پرواز) و از طریق آژانس های مسافرتی بدلیل اینکه آژانس ها پرواز را چارتر و هتل را گارانتی می کنند، مناسب تر خواهد بود.



نظرات هتل داریوش کیش

نظرات در مورد هتل داریوش کیش دارای طیف مختلفی از سلایق می باشد که طبیعتا همه نوع دیدگاه را شامل می شود. بر اساس نقطه نظرات اکثریت کسانی که در هتل بین المللی کیش اقامت داشته اند؛ معماری فوق العاده کیفیت خدمات عالی از مهمترین نکات مثبت این هتل و در مقابل قیمت بالای این هتل، از مهمترین نقاط ضعف این هتل می باشد.
 

فاصله هتل داریوش کیش تا جاذبه ها و دیدنی های جزیره کیش

  • فاصله هتل داریوش تا مراکز خرید پردیس 1 و 2 کیش: 4 دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل داریوش تا مرکز خرید مرجان کیش: 4 دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل داریوش تا پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش: 8 دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل داریوش تا فرودگاه کیش: 10 دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل داریوش تا کشتی یونانی کیش: 19 دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل داریوش تا مرکز خرید مروارید کیش: 6 دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل داریوش تا پارک ساحلی مرجان کیش: 5 دقیقه با ماشین

 

قوانین و مقررات هتل داریوش کیش

هتل داریوش جزیره کیش تابع قوانین بین المللی هتل ها و همینطور قوانین داخل کشور می باشد:
  • ساعت تحویل اتاق 14 و ساعت تخلیه 12 می باشد.
  • ورود اتباع خارحی با ارائه مدارک معتبر، بلامانع است.
  • هزینه اقامت برای کودکان زیر 5 سال رایگان است.
  • استعمال سیگار و قلیون در داخل اتاق ها ممنوع می باشد.
  • پذیرش خانم های مجرد بالای 18 سال با مدرک شناسایی معتبر بلامانع است.
  • پذیرش زوجین با شناسنامه و یا صیغه نامه رسمی قابل انجام است.
توضیحات بیشتر
امکانات هتل



امکانات هتل
  
رستوران
  
آسانسور
  
گاو صندوق
  
رستوران فضای باز
  
پارکینگ
  
ترانسفر فرودگاهی
  
خشکشویی
  
فروشگاه
  
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  
سشوار
  
خدمات 24 ساعته در اتاق
  
کافی شاپ
  
کافی شاپ فضای باز
  
مینی بار رایگان
  
نگهداری بچه
  
سرویس رایگان رفت و آمد
  
ورود حیوانات
امکانات ورزشی و تفریحی
  
استخر سرباز
  
استخر سرپوشیده
  
سونا
  
جکوزی
  
پارک آبی
  
ماساژ
  
استخر ویژه کودکان
  
ورزش های آبی (غیر موتوری)
  
تنیس
  
بیلیارد
  
ساحل اختصاصی
  
ورزش های آبی (موتوری)
  
سالن بازی کودکان
  
تیم انیمیشن
  
باشگاه بدنسازی
  
طبیعت
خدمات اینترنت
  
اینترنت وای فای رایگان در لابی
  
اینترنت وای فای رایگان در اتاقها
  
اینترنت وای فای رایگان در تمام نقاط هتل
اطلاعات هتل
تعداد اتاق
184 اتاق
شماره تماس
02128424462
موقعیت
هتل های مشابه




لیست همه هتل ها هتل ها

09309871159