شماره تماس 09309871159

خدمات ویزا

سایت تور لحظه آخری بدلیل در ارتباط بودن با آژانس های مسافرتی معتبر و در راستای تسهیل امور مربوط به خدمات ویزا برای مشتریان گرانقدر، اقدام به راه اندازی بخش خدمات ویزا در مجموعه خود نموده است.

 

 

سایت تور لحظه آخری بدلیل در ارتباط بودن با آژانس های مسافرتی معتبر و در راستای تسهیل امور مربوط به خدمات ویزا برای مشتریان گرانقدر، اقدام به راه اندازی بخش خدمات ویزا در مجموعه خود نموده است. مجموعه خدمات ویزا شامل موارد ذیل می باشد:

به درخواست مشتریان و در راستای خدمت رسانی بیشتر، خدمات دیگری از جمله اخذ تضمینی ویزای کانادا، اخذ پذیرش تحصیلی انگلیس، اخذ پذیرش تحصیلی کانادا، ویزای کوتاه مدت استرالیا، ویزای کوتاه مدت اتریش، تعیین وقت سفارت ایتالیا نیز به پکیج سرویس ها و خدمات ویزا ما افزوده شده است.

با توجه به اینکه ارائه درخواست به سفارت هایی که در حال حاضر در ایران کنسولگری ندارند، با سختی های زیادی همراه می باشد؛ این مجموعه بیشتر توان و توجه خود را بر روی اخذ ویزای کانادا، ویزای آمریکا و  ویزای انگلیس  گذاشته است. هر چند که دریافت ویزای سایر کشورها از جمله تایلند، امارات (دبی)، شنگن، چین و ... نیز همواره جز برنامه های ثابت مجموعه بوده است. آژانس های مسافرتی که سایت تور لحظه آخری معرفی می کند، با توجه به داشتن کارشناسان و همکاران متخصص و با تجربه، از اولین گام اخذ ویزا تا آخرین گام همراه با مشتریان خود خواهد بود تا پروسه اخذ ویزا به اتمام برسد.

 

برای اطلاع از نحوه ارائه خدمات ذکر شده می توانید علاوه بر مطالعه مطالب سایت در بخش های مختلف، با شماره های قرار داده شده در سایت در ارتباط باشید.

09309871159