شماره تماس 09309871159

تور اقساطی استانبول

تور اقساطی استانبول

آژانس همسفر ماه و ستاره جهت راحت شدن سفر های داخلی و خارجی امکان قسطی کردن تور استانبول را فراهم کرده که بدون پیش پرداخت و از دم قسط به استانبول سفر کنید و 12 ماه بعد تسویه کنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر برای تور اقساطی استانبول با تور لحظه آخری تماس حاصل فرمایید.
 

شرایط اقساط برای ساکنین شهرستان و خارج از استان تهران :
 

شرایط باز پرداخت برای شهرستانی های عزیز همانند ساکنان تهران میباشد ، فقط حضور صاحب دسته چک در هنگام نوشتن چک در دفتر آژانس الزامی میباشد و چک از پیش نوشته شده به هیچ عنوان پذیرفته نمیشود.
 

 


 

توجه :

توجه داشته باشید شرایط اقساط شامل تورهای لحظه آخری نمیشود ، فرایند اقساط 3 روز  زمان میبرد ، در صورتی که تمایل به خرید تور و بلیط فوری و لحظه آخری را به شیوه اقساطی دارید و یا نگرانی بابت تکمیل ظرفیت تور و گران شدن تورها را دارید ، میتوانید با هماهنگی و پس از تایید مدارکتان توسط همکارن ما ظرف 24 ساعت ، ابتدا به صورت نقدی اقدام به خرید نمایید و پس از ارسال چکها مبلغ تور به حساب شما عودت داده میشود .
 



تلفن تماس  شنبه تا چهارشنبه از ساعات 10 الی 17  پنجشنبه ها 10 الی 14

چرا به استانبول سفر کنم؟

جذابیت‌های هنری و معماری

 مکان های مذهبی مانند مسجد آبی یا ایاصوفیه، در کنار مکان‌های دیدنی نظیر توپکاپی و دلمه باغچه جزو بایدهای سفر به استانبول برای دوستداران هنر و معماری است.
 

 

مراکز خرید متعدد برای سلیقه‌های متفاوت
 

 استانبول را در کنار همه‌ی جذابیت‌هایش، به‌خاطر مراکز خرید بی‌نظیرش می‌شناسند. چه دلیلی بهتر از خرید برای سفر به استانبول؟ اونم در کنار تفریحات و کلی غذا های جذاب اصیل محلی ترکی.
 

 

غذاهای ترکی
 

 چه کسی می‌تواند در برابر بوی خوش غذاهای ترکیه‌ای که در خیابان‌های شهر می‌پیچد، مقاومت کند؟ بهترین کباب‌ها را در رستوران‌های ترکیه‌ای امتحان کنید؛ نان سیمیت نوش جان کنید یا گوزلمه خوشمزه بخورید.

جذابیت‌های فرهنگی استانبول

 استانبول در طول تاریخ خود، پایتخت سه امپراتوری بزرگ روم، روم شرقی و عثمانی بوده است. همین موضوع باعث شده تنوع فرهنگی در این شهر شکل بگیرد که از دلایل جذب توریست به این شهر محسوب می‌شود.

راه های سفر به استانبول با تور اقساطی

ساده‌ترین و احتمالا بی‌دردسرترین راه برای سفر به بزرگ‌ترین شهر ترکیه رزرو تور اقساطی استانبول از میان انواع تور ترکیه است. آژانس‌های مسافرتی مختلف کشور، پکیج‌های متنوعی در بازه‌های زمانی مختلف عرضه می‌کنند که می‌توانید به‌صورت آنلاین آن‌ها را رزرو کنید.

سفر هوایی تور اقساطی استانبول

اگر این روزها مسافر تور اقساطی استانبول هستین، یکی از بهترین راه‌های دسترسی برای این سفر تفریحی استفاده از پروازهای تهران استانبول است! برای این پرواز باید از فرودگاه‌های بین‌المللی کشور استفاده کنید.

 

 

تور زمینی تور اقساطی استانبول

برای تور زمینی استانبول با اتوبوس می‌توانید از تهران یا تبریز بلیط تهیه کنید. اتوبوس‌های این مسیر معمولا صبح‌ها بین ساعت 9 تا 10 حرکت می‌کنند. فاصله تهران تا استانبول 2000 کلیومتر است. مسیر تهران تا تبریز 630 کیلومتر، تبریز تا مرز بازرگان نیز 290 کیلومتر است.

اتوبوس‌ها معمولا برای رفتن به استانبول از مرز بازرگان حرکت می‌کنند؛ چراکه این مسیر وضعیت جاده‌ای بهتری دارد. مدت زمان سفر با اتوبوس از تهران به استانبول معمولا 36 ساعت است و در ایام شلوغ یا تعطیل، این زمان تا 40 ساعت نیز می‌رسد؛ به این ترتیب اگر تحمل بودن در اتوبوس را برای این مدت طولانی ندارید، از این روش سفر صرف‌نظر کنید.

 

سفر به استانبول با خودرو شخصی

برای سفر با خودرو شخصی در ابتدا باید مقدمات گرفتن مجوز خروج ماشین از کشور را انجام دهید. کاپوتاژ خودرو، دریافت گواهینامه بین‌المللی، دریافت دفترچه بین‌المللی خودرو، دریافت پلاک ترانزیت و بیمه کارت سبز مراحلی است که باید پیش از سفر برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. سپس می‌توانید سفرتان را از یکی از مرزهای ایران و ترکیه آغاز کنید:

  • مرز بازرگان در 290 کیلومتری تبریز (به‌صورت 24 ساعته فعال)
  • مرز سرو در 60 کیلومتری ارومیه (به‌صورت شبانه‌روزی فعال)
  • مرز رازی در 70 کیلومتری شهر خوی (از ساعت 9 صبح تا 17 به وقت ایران فعال)

در سفر با تور اقساطی استانبول چکار کنیم؟

گشت‌ و گذار در شهر، بازدید از جاهای دیدنی مهم تور اقساطی استانبول، خرید در مراکز خرید مدرن و لوکس، سر زدن به بازارهای سنتی و پیاده‌گردی در محله‌ها و خیابان‌های مشهور این شهر بخش اصلی سفر را تشکیل می‌دهند

جاهای دیدنی تور اقساطی استانبول

برخی از جاهایی که نباید بازدید از آنجارا را از دست بدهید. شامل ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، بازار بزرگ استانبول و مسجد آبی یا سلطان احمد می‌شود.

دیگر جاذبه های دیدنی تور اقساطی استانبول می‌توان به:

 میدان تکسیم، خیابان استقلال، تنگه بسفر، برج دختر، برج گالاتا، مسجد سلیمانیه، مسجد ایوب سلطان و آب‌انبار باسیلیکا اشاره کرد. طبیعت زیبای پارک‌ها و جنگل‌های استانبول را نیز نباید از یاد برد.

برخی از دوست‌ داشتنی‌ترین پارک های استانبول :

 شامل پارک جنگلی ییلدیز، پارک‌ جنگلی امیرگان و جنگل بلگراد می‌شود. همچنین این شهر پر است از موزه‌های جذاب که از میان آن‌ها می‌توان به این‌ها اشاره کرد: موزه آتاتورک برای آشنایی با تاریخ عصر جدید و موزه فرش و گلیم واکیفلار که بازدیدکنندگان را به دنیای هنرهای سنتی ترکیه می‌برد. موزه هنرهای مدرن نیز یکی دیگر از موزه‌های استانبول است که شامل کلکسیون گسترده‌ای از آثار ملی و بین‌المللی می‌شود.

مراکز خرید تور اقساطی استانبول

با وجود مراکز خرید لوکس، مدرن و بزرگ در کنار بازار سنتی و سرپوشیده استانبول، این شهر را می‌توان بهشتی برای عاشقان خرید دانست. فروشگاه‌های تجملاتی و برندهای متنوع در این شهر هر کسی را وسوسه می‌کند. 

برخی از مهم‌ترین مراکز خرید استانبول : 

شامل استانبول مال، مرکز خرید جواهیر استانبول، ایستینیه پارک، آکمرکز و مرکز زورلو می‌شود

راهنمای خرید سوغات استانبول

پیدا کردن سوغاتی در استانبول کار دشواری نیست. فروشگاه‌های سوغات متنوعی در این شهر برای خرید وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها سوغات، صنایع دستی، هدایای فرهنگی و هنری متنوعی را خریداری کنید. راحت الحلقوم یکی از شیرینی‌های سنتی و رنگارنگ ترکیه است که آن را با نام لوکوم در استانبول می‌شناسند. از دیگر سوغات استانبول می‌توان به: چای و دمنوش و ست‌های چای‌خوری، حوله و صابون‌های سیاه ترکی، چراغ‌های آویز یا لوسترهای سنتی، سرامیک‌های ایزنیک، قهوه ترکی، شیرینی کنافه یا کونفه، باقلوای ترکیه‌ای اشاره کرد.

در تور اقساطی استانبول کجا اقامت کنیم؟

برای اینکه به برترین و مشهورترین جاذبه‌های گردشگری تور اقساطی استانبول به‌راحتی دسترسی داشته باشید، بهترین مکان برای اقامت منطقه‌ی شهر قدیم استانبول یا سلطان احمد است. اگر تفریح‌های شبانه در استانبول برای‌تان اهمیت دارد، از بین هتل های استانبول، گزینه‌هایی در ناحیه گالاتا مانند پرا پالاس و گراند هایت را انتخاب کنید. محله گالاتا قلب تفریح‌های شبانه در شهر محسوب می‌شود که پر از شور و انرژی جوانان است. در نزدیکی تنگه بسفر نیز می‌توانید هتل‌هایی برای اقامت راحت پیدا کنید؛ جایی که هتل پنج ستاره چراغان پالاس کمپینسکی باعث می‌شود بتوانید در اقامتگاه آخرین سلطان استانبول بمانید.




هتل های لوکس تور اقساطی استانبول:

هتل فورسیزن استانبول، بوتیک هتل وایت هاوس، هتل گرند هایت و...

هتل های میان‌ رده تور اقساطی استانبول:

بوتیک هتل آیبار، هتل پنینسولا، هتل آپریکات و...

هاستل های استانبول:

هاستل چیرز، هاستل بیگ اپل، هاستل هانچی و.

غذاهای ترکی در استانبول

یکی از معروف‌ترین غذا های ترکیه دونر کباب است که طعم لذیذ آن با ذائقه ایرانی‌ها نیز بسیار سازگار است. البته ترکیه کباب‌های متنوعی دارد که اسکندر کباب، آدانا کباب و ارفا کباب از معروف‌ترین آن‌ها هستند. دلمه، کوفته چی، بورک، کومپیر، مانتی، تانتونی، لهمجون یا پیتزای ترک، بالیک اکمک، پیده و سیلیک نیز از غذاها و خوردنی‌های محبوب ترکیه‌ای هستند. صبحانه ترکی نیز وعده‌ای مفصل است که حتما باید آن را در نواحی ساحلی بسفر امتحان کنید. باقلوای ترکیه‌ای و کونفه یا کنافه نیز از دسرهای خوشمزه‌ ترکیه هستند

غذاهای خیابانی و ارزان در تور اقساطی استانبول

 سیمیت نماد ساکنان استانبول در ساعات اولیه صبح است. بالیک اکمک در محلاتی مانند کاراکوی و امینونو در دکه‌های غذای خیابانی فروخته می‌توان به دوروم، تانتونی، بورک، کستانه کباب و صدف شکم پر اشاره کرد.می شود از دیگر غذا های خیابانی استانبول 

رستوران های استانبول

انتخاب رستوران در هر شهری که به آن سفر می‌کنیم، بخش مهمی از تجربه ما از آن سفر را رقم می‌زند. در ادامه از طریق فهرست زیر می‌توانید رستورانی انتخاب کنید تا غذای باب میل‌تان را در سفر به استانبول انتخاب و نوش جان کنید.

بهترین رستوران های محلی استانبول

در رستوران های محلی استانبول می‌توانید غذاهای کلاسیک از آشپزی ترکی و عثمانی را به قیمتی معقول نوش جان کنید.
 

 



برخی از مشهورترین رستوران‌های محلی استانبول

Erzincanli Ali Baba،
 Karakoy Nato Lokantasi
Lades
 Kasap Osman 
Filibe Koftecisi 

رستوران های بین‌المللی استانبول

Zeferan
Viva،
Albura Kathisma 
Armada Terrace.

بهترین زمان سفر به تور اقساطی استانبول چه فصلی است؟

های سیزن استانبول 

فصل شلوغ گردشگری و بهترین زمان سفر بهتور اقساطی استانبول را می‌توان از 11 اسفند تا 11 خرداد (یعنی ماه‌های مارس تا مه) در نظر گرفت آب‌وهوای حاکم بر این شهر ترکیه‌ای در فصل بهار بسیار دلپذیر و میزان رطوبت هوا مناسب است. زمان مناسب دیگر برای سفر به تور اقساطی استانبول، از 11 شهریور تا تا 10 آذر (سپتامبر تا نوامبر) است. در این فصل نیز شرایط آب و هوایی مناسبی حاکم است روزهای نزدیک به سال نو میلادی و همچنین ایام عید فطر در ترکیه، فروشگاه‌ها تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای برای اجناس خود در نظر می‌گیرند که زمان مناسبی برای خرید در استانبول فراهم می‌شود.

آف سیزن استانبول

فصل خلوت گردشگری در تور اقساطی استانبول را می‌توان زمستان و تابستان در نظر گرفت که عامل اصلی تعیین‌کننده آن دمای هوا است. 12 خرداد تا 10 شهریور (یعنی ماه‌های ژوئن تا اوت) فصل تابستان تور اقساطی استانبول است. 11 آذر تا 10 اسفند (یعنی ماه‌های دسامبر تا فوریه) فصل زمستان ترکیه محسوب می‌شود.

نکات مهم برای سفر به استانبول

وسایل مورد نیاز برای سفر به تور اقسطی استانبول

لباس مناسب فصل، کیف کمری، لوازم آرایشی و بهداشتی ضروری، کفش مناسب برای پیاده‌روی‌، عینک آفتابی، هندزفری، مودم همراه و پاوربانک از وسایل ضروری هستند که بهتر است در سفر به تور اقساطی استانبول همراه خود داشته باشید.

واحد پول ترکیه و تبدیل ارز

واحد پول ترکیه لیر با علامت اختصاری TRY است. همچنین اسکناس‌های آن به‌صورت 200، 100، 50، 20، 10 و 5 لیر وجود دارد. هر لیر برابر با صد کروش است. بهتر است پیش از سفر پول خود را تبدیل کنید. می‌توانید ریال را به دلار، یورو یا لیر تبدیل کنید. اگر دلار یا یورو همراه بردید، بهتر است پیش از خرج کردن آن را تبدیل به لیر کنید. اگر می‌خواهید پول خود را صرف کنید، جاهای زیادی وجود دارند که این کار را برای‌تان انجام می‌دهند. پیدا می‌کنید و در اکثر مناطق توریستی، تجاری و بازرگانی یافت می‌شوند.

موبایل و اینترنت در استانبول

در طول سفر به تور اقساطی استانبول از روش‌های زیر می‌توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید. استفاده از وای‌فای رایگان: یکی از راه‌های دسترسی به اینترنت در استانبول استفاده از وای‌فای رایگان هتل، رستوران‌ها و کافه‌ها  و میدان‌های اصلی و نقاط توریستی شهر است. خرید سیم‌کارت اعتباری در ترکیه: اگر سفر شما 10 روز یا بیشتر از آن طول می‌کشد، خرید سیم‌کارت اعتباری در ترکیه روش بهتری خواهد بود. رومینگ: به کمک سرویس رومینگ اپراتور تلفن همراه‌تان می‌توانید در استانبول از خدمات سیم‌کارت دائمی یا اعتباری خود استفاده کنید. البته تعرفه‌های رومینگ بسیار زیاد است.

حمل و نقل در استانبول

اگر در طی زمان اقامت خود در شهر می‌خواهید از حمل و نقل عمومی استفاده کنید، در فرودگاه، استانبول کارت بخرید و به‌اندازه کافی آن را شارژ کنید. خرید این کارت باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود و از طرفی در صف‌های شلوغ حمل و نقل عمومی استانبول ضروری به نظر می‌رسد. همچنین آدرس دقیق هتل محل اقامت خود را به‌همراه تلفن آن روی یک کاغذ، یادداشت یا پرینت کنید. 

 

چطور از فرودگاه جدید استانبول به مرکز شهر و هتل برویم؟


شاتل از فرودگاه

سرویس شاتل خطی فرودگاهی جدیدی است که از مبدا فرودگاه استانبول به ایستگاه‌های مختلف داخل شهر فعالیت می‌کند و تمام شهر را پوشش می‌دهد. 

شاتل خصوصی از فرودگاه:

 شاتل خصوصی جایگزینی عالی برای تاکسی و شاتل‌های رسمی فرودگاه است و کرایه ثابت و مشخصی دارند. 

حمل و نقل عمومی از فرودگاه:

تنها خط مناسب توریست‌ها، New Istanbul Airport – Mecidiyekoy بعد از پیاده شدن از اتوبوس، برای رسیدن به هتل باید سوار تاکسی یا مترو شوید. 

خدمات ترانسفر خصوصی هتل:

 بیشتر هتل‌ها بنا به درخواست مشتری، سرویس ترانسفر دارند که به‌ندرت رایگان هستند و معمولا هزینه بیشتری نسبت به تمام گزینه‌های بالا روی دستتان خواهند گذاشت.

تاکسی از فرودگاه: 

گردشگران زیادی هستند که برای رسیدن به هتل از فرودگاه، تاکسی را انتخاب می‌کنند؛ اما این روش می‌تواند هزینه زیادی دربرداشته باشد. 

حمل و نقل درون شهری در استانبول

برای استفاده از حمل و نقل عمومی در شهر، استانبول کارت را در فرودگاه، از دستگاه‌های زردرنگ فروش این کارت‌ها به نام  Biletmatik تهیه کنید . 

مترو استانبول

 خطوط مهم برای توریست‌ها: خط M1a – Ataturk Airport – Yenikapi Metro Line | خط M2 – Yenikapi -Haciosman Metro Line | خط M6 – Levent -Bogazici Universitesi

تراموا استانبول

 خطوط مهم برای توریست‌ها: خط T1 – Kabatas-Bagcilar Tramway Line | خط T2 – Karakoy-Tunel Funicular

قطار کابلی استانبول

 ایستگاه‌های مهم برای توریست‌ها: خط F1 – Taksim-Kabatas Funicular

اتوبوس در استانبول

 اتوبوس‌ها معمولا کند و شلوغ هستند؛ خصوصا در ساعت‌های اوج شلوغی شهر، یعنی صبح‌ها و عصرها. اگر می‌خواهید اتوبوس سوار شوید قبل از سوارشدن ژتون (توکن) یا استانبول کارت حمل و نقل خود را آماده کنید.

 

تور لحظه آخری

جهت ارتباط و مشاوره تخصصی تورهای لحضه آخری (داخلی و خارجی) با شماره های ما  تماس بگیرید.کارشناس های تور لحظه آخری بهترین پیشنهاد و  سفر را برای شما دارند.

021-28424462-09309871159

ایجاد شده با ♥ توسط تیم لحظه آخری

 

09309871159